Bagaj Teminatı Tazminat Talepleri
Bagaj tazminatları için ne yapmalısınız?

Bagaj Teminatı Tazminat Talepleri
İlgili sigorta şartnamesinde belirtilen sigortalı olaylar sonucu bagaj kaybı, hasarı, beraberlerindeki eşlik eden bagaj/çantadan yankesicilik veya 12 saati aşan gecikmesi yaşayan sigortalılar hasarlarına istinaden aşağıdaki şekilde hasar bildiriminde bulunabilirler:

  • Tazminat Talep Formları bölümünden ulaşabilecekleri Bagaj Sigortası Tazminat Talep Formu sigortalı tarafından bizzat ve eksiksiz olarak doldurulmalı, imzalanmalıdır. Başvurular aşağıda belirtilen ibraz edilmesi gereken belgeler de forma eklendikten sonra taahhütlü posta veya kargo ile formda belirtilen adrese yapılmalıdır.

Not: Gönderinizin olası postada kaybolması ihtimaline karşı göndermeden önce tüm belgelerin birer fotokopisini almanızı öneririz.
 

İbraz edilmesi gereken belgeler*:

  • Seyahat sigortası sertifikası,
  • Bagaj kayıp/Hasar/Gecikme durumunu belgeler taşıyıcı firmadan alınmış P.I.R. raporu aslı,
  • Gecikme halinde ikame alışverişe ait fiş ve fatura asılları,
  • Bagaj kayıp ise 21 gün yasal bekleme süresi sonrası bagajın halen teslim edilmemiş olduğuna dair durumu belirtir yazı aslı,
  • Bagajla kaybolduğu veya bagajda hasar gördüğü belirtilen eşyalara ait varsa satın alma fiş/faturaları,
  • Yankesicilik halinde polis raporu aslı,

*Sigortacı gerek gördüğü takdirde belirtilen belgelere ek olarak bazı belgeler talep edebilir.